Урок образотворчого мистецтва у 1 класі
Тема: «Як затоваришували кольори? Змішування
кольорів.»
Мета : вивчити з ними три основних кольори;
закріпити у дітей початкові навички змішування
кольорів;; розвивати відчуття кольору, творчу уяву,
вміння бути спостережливими;
виховувати інтерес до уроків образотворчого мистецтва. Обладнання й матеріали: палітра, фарби, пензлики, альбом, серветка.
Тип уроку: ігровий
Хід уроку
І. Організаційний момент.
- Доброго ранку, мовлю за звичаєм!
- Доброго ранку, всім зичу я !
- Доброго ранку, сонечку ясному,
Людям усім і усьому прекрасному!
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
1. Пропоную учням згадати кольори веселки.
2. Читаю віршик О.Стеквашова « Дощик» В синім небі бродять тучі, Гасне сонячне тепло.
Помідор сидить на кручі: « Де ж це сонце? Вже зайшло?» Веселиться огірок: « Ух , нап’юся, буде толк.
Ти рядном мене накрий ,
Притіни мене й умий!»
ІІІ. Повідомлення теми уроку.
- Діти, якого кольору дощик? А якого сонечко? А помідор, що на кручі?
- Молодці. Ви були уважними. Саме за допомогою цих кольорів ми з вами будемо творити чудеса на уроці. Ви згідні?
- ІV. Вивчення нового матеріалу.
1. Утворення зеленого кольору.
Діалог фарб. - Я жовта фарба.
- А я синя.
- Я жовта, тому що пісочок жовтий і метелики жовті теж бувають.
- А я синя, тому що море синє і хмари на небі сині.
Жовта фарба: - Ось пісочок.
Синя фарба: - Ось водичка.
Разом, беручись за руки: - Поллємо пісочок водичкою… Виросла травичка зеленого кольору.
Дії діалогу підкріплюємо практичною діяльністю. При цьому звертаю увагу на те, що чим більше візьмемо жовтої фарби, тим світлішим і теплішим стає зелений колір і навпаки.
2. Утворення блакитного кольору.
А блакитний колір хочеш мати? Тож ти маєш пам’ятати: Тут немає складних вправ
– Просто синій водою розбав. При розбавлянні водою синьої фарби звертаю увагу на те, що чим більш додаємо води, тим світліший блакитний колір.
3. Утворення оранжевого кольору.
- В якомусь царстві, в якомусь государстві жили собі фарби. Ходили вони одна до одної в гості. Якось прийшла червона фарба в гості до жовтої.
А жовта вихваляється: - Я дуже гарна фарба. Бо сонечко такого ж кольору як я і кульбабки , і курчатка, і лимони теж жовті.
Червона відповідає: - Я теж красива. Яблука, помідори , сунички мого кольору. Давай не будемо сперечатися , а створимо такий колір, щоб у ньому були і ти і я.
Як колір оранжевий нам створити,
Можеш у мами і тата спитати: Скажуть вони, що для цього зробити
– Просто червоний і жовтий змішати. При змішуванні звертаю увагу на зміну інтенсивності отриманих кольорів залежно від того, якої фарби додано більше.
- а коли червона і жовта фарби ходять одна до одної в гості, то пригощаються апельсинами і жовтогарячою морквочкою.
4.Ставлю проблемне запитання: - А чим будуть частувати гостей червона і зелена фарба? Як нам вирішити цю проблему?
Діти змішують кольори – виходить коричневий колір. Висновок напрошується сам.
Ну звичайно шоколадними цукерками! ( Пригощаю діток шоколадними цукерками)
V. Підсумок уроку.
- Чи сподобалась вам наша казочка?
Що нового ви дізналися про кольори?
А щоб ще дізнатися більше про чарівні кольори ви можете провести дослід вдома.
Що ж це за дослід? ( діти розказують свої припущення, це заохотить їх самостійно проекспериментувати з фарбами.)



0 коммент.:
Дописати коментар