Уважним учням

Учень має право:
- на освіту, що здійснюється професійними вчителями;
- розвивати у школі свої здібності та таланти;
- брати участь в конкурсах, олімпіадах, конференціях тощо;
- вносити пропозиції з питань організації та умов навчального процесу, відпочинку та побуту учнів;
- зберігати індивідуальність, бути особою, яку поважають як особистість, що має свій власний стиль у поведінці та діловий стиль в одязі;
- вільно висловлювати свої думки та переконання, шукати, отримувати та передавати інформацію різними засобами;
- обирати та бути обраним у органи шкільного самоврядування.
       При реалізації своїх прав учень повинен виконувати встановлені правила поведінки учнів, внутрішнього розкладу, статут школи, систематично та глибоко оволодівати знаннями, практичними навичками, уміннями, дотримуватися моральних та етичних норм, дбайливо ставитися до шкільного майна.
 Кожен учень зобов’язаний: 
· виконувати статут та закони школи;
· систематично і глибоко оволодівати знаннями, практичними уміннями й навичками, підвищувати загальнокультурний рівень;
· виконувати вимоги вчителя по підготовці до уроків;
· у школу приходити охайним, дотримуватись санітарно-гігієнічних норм;
· систематично відвідувати уроки;
· у разі пропуску занять у день прибуття до школи класному керівнику подавати документ, що пояснює причину відсутності на уроках; 
· берегти шкільне майно, не псувати його;
· сміття викидати лише до урн, поважати працю прибиральниць;
· при вході дорослого до класу привітати його, піднімаючись з місця;
· дотримуватись етичних норм поведінки; забороняється вживати нецензурну лексику;
· під час перерви поводити себе чемно, не бешкетувати, не бігати;
· неухильно виконувати правила техніки безпеки.
 ПАМ’ЯТАЙ:
- мобільний телефон під час уроку повинен бути вимкнений;

- адміністрація, вчителі за збереження мобільних телефонів та інших коштовних речей учнів відповідальності не несуть


Вимоги до зовнішнього вигляду


Кожен учень зобов’язаний з’являтися

  до школи чистим і охайно вдягненим.

Забороняється носити 
в школі джинсові спідниці та штани.

  Зачіска має бути акуратною.


Під час перебування в школі 
забороняється  використання

косметики та носіння прикрас.

Як продовжити життя книжки

Якщо книжка потрапила у воду
Швидше поставте мокру книгу у сухому, теплому приміщенні, що добре провітрюється.
Склеєні аркуші, перш ніж розгорнути їх, обережно перегинайте то в один, то в другий бік. Якщо вони не розклеюються, потримайте над парою. Вологі аркуші перекладіть фільтрувальним або цигарковим папером і наступного дня праскою доведіть їх до повного висихання.

Якщо забруднилась обкладинка
Ледеринову обкладинку книжки можна протерти вологим ватним тампоном, змоченим у розчині прального порошку.
Коленкорову обкладинку протирають чорнильною гумкою.
Паперову обкладинку не слід чіпати. Вона боїться чищення. Краще її обклеїти новою гарною обгорткою.

Якщо забруднилися сторінки
Сліди від пальців чи олівця витирають м'якою гумкою. Чорнильні плями найкраще виводити лимонною кислотою. Якщо плями не зникають, то застосовують щавлеву кислоту, розбавлену одеколоном: одна частина кислоти на чотири одеколону.

Сторінки зім'ялися
Зім'яту сторінку книжки кладуть між чистими аркушами і прогладжують сторінки, інакше вони стануть ламкими.

Сторінки порвалися
Надірвану сторінку підклеюють так:
намазану клеєм смужку цигаркового паперу кладуть під надрив,
загинають по краю книжкової сторінки, наклеюють на сторінку. Пошарпаний край сторінки обклеюють папером схожого кольору.

А чи знаєте ви, як потрібно читати?

Пам'ятка для учня

Як берегти книгу

1. Не можна брати книгу брудними руками. Коли сідаєте читати, погляньте на свої руки, чи чисті вони? Подивіться на стіл - чистий він, сухий?
2. Дехто перед тим, як перегорнути сторінку, обов'язково лизне палець. Робити так не слід, бо від цього псуються сторінки, забруднюються аркуші. Брати в руки книгу неприємно і небезпечно.
Отож, потрібно думати не лише про здоров'я книги, але й про своє власне.
3. Перегортати сторінки можна лише за верхній куточок. Якщо перегортати за нижній, то швидко зітруться цифри, які позначають номери сторінок.
4. Класти в книгу олівець чи ручку теж не треба. Від цього псується обкладинка. Краще користуватися закладкою.
5. Носити книги бажано в папці.
6. Дехто з вас читає книгу під час їди. Оце вже зовсім неприпустимо. Обов'язково залишити пляму, зіпсуєте книгу.
Запам'ятайте, будь - ласка:
1. Сидіти потрібно лише прямо, не горбитися, бо виростите сутулими. Це негарно і погано для здоров'я. Лежачи теж не читайте, бо від цього псується зір.
2. Книга повинна бути добре освітленою. Потрібно, щоб світло падало зверху або з лівої сторони. При слабкому освітленні ваші очі швидко втомлюються. Не забувайте, що їм потрібно давати перепочити.
3. Дуже важливо тримати книгу на відстані не менше 30см від очей. Варто відміряти лінійкою 30см і запам'ятати цю відстань. Якщо ви будете стежити за цим, згодом це стане звичкою.
Дотримуючись цих простих правил, ви значно продовжите життя вашому найкращому другові - книзі, і зовсім не нашкодите своєму здоров'ю.



Пам'ятка "Як вивчити вірш напам’ять"


1. Уважно двічі-тричі прочитай увесь вірш. 
2. Обміркуй зміст твору, умовно розділи його на смислові частини. 
3.У кожній такій частині правильно визнач інтонацію, з якою будеш читати, розстав логічні наголоси, визнач паузи та темп читання. 
4. Навчися читати вголос, дотримуючись цих вимог, спочатку кожну частину, а відтак увесь вірш. 
5.Тепер без допомоги підручника спробуй пригадати вірш, повтори кожну частину по пам'яті. 
6. Візьми книжку. Читаючи напам'ять, пе-ревіряй, чи правильно запам'ятав текст. 
7. Відклади підручник, двічі чи тричі продекламуй увесь вірш. 
8. Запам'ятай: знання тексту вірша треба довести до автоматизму. Це дасть змогу зосередитися на виразності читання. 
9. Перед уроком уявно продекламуй вірш іще раз. 
Якщо ти не задоволений звучанням окремих рядків, то ще є час усунути недоліки.
7 порад учню
Золотые лилии

Порада перша і найтяжча

Ніколи не намагайтеся отримати все і відразу.

Пам'ятайте, що успіх - це насамперед праця.

Не вірте красивим фільмам, де щоб досягти успіху

досить бути вродливим чи багатим.


Порада друга - про любов

Обов’язково зміни своє відношення до людей, які тебе оточують.

Хочеш, щоб тебе любили люди - полюби їх сам.

Подумай, чи подобаються особисто тобі егоїстичні,

нетерпимі до чужих думок люди?

То чому, якщо ти саме такий, повинні любити тебе?


Порада третя - особлива

Потрібно на деякий час забути, що ти особливий, не такий як всі.

Запам'ятай, що про це знає лише твоя мама і ти сам.

Порада четверта - про найдорожче

Полюби себе насамперед сам.

Це не значить, що ти повинен любуватися собою в дзеркало.

Просто стався з повагою до свого тіла, не отруюй його алкоголем та іншими ядами.


Порада п'ята - пріоритетна

Не розпорошуй свої сили відразу у всіх напрямках.

 Вибери кілька важливих для тебе справ і наполегливо вдосконалюйся саме в них. Хоча спробувати себе в нових справах ніколи не завадить. Хтозна, можливо, саме там чекає на тебе успіх, сидить собі і жде, коли ж ти його віднайдеш.


Порада шоста - навчайся!

Навчайся все своє життя.

Ніхто не заперечує, що ти і так багато знаєш та умієш.

Добре, що ти знаєш, скільки часу тривала столітня війна (100?!), чудово, якщо ти можеш відрізнити комп'ютерний вірус від вірусу грипу, вітаю, якщо зумієш своїми руками забити звичайний цвях в цегляну стіну.


Порада сьома і остання (за списком, а не за значенням!)

 
Отже, ти хочеш досягти успіху? То чого ж тоді чекаєш і витрачаєш свій дорогоцінний час на читання цих порад? Давай, не сиди, пора уже щось зробити своїми руками.


Як працювати над художнім твором?

Пам'ятка


1. Читання твору.

2. Розкриття теми : про що твір.

3. Поведінка, дії головних героїв.

4. Особливості мови персонажів.

5. Ставлення автора до зображуваного.

6. Оцінка твору:

- Що нового дізнались?

- Від чого захоплювались?

- До чого закликає автор?

- Які почуття виникли ?

- Що засуджується?

- Чого навчає твір?

Як розв’язувати задачу?

Пам’ятка

1. Уважно прочитай задачу.

2. Подумай, про що йдеться в задачі.

3. Відшукай незрозумілі слова.

4. Подумай, що означає кожне число.

5. Виділи в задачі умову, запитання.

6. Про що запитується в задачі?
7. Чи можна відповісти на запитання задачі?

Якщо ні, то чому?

8. Про що відомо, а про що невідомо?

9. Згадай необхідні правила: якщо треба знайти скільки всього (+), збільшити на...(+), зменшити на...(-), збільшити в...разів ( ),

зменшити в ...разів (:).

10. Ця задача проста чи складена?

11. Для полегшення розв’язання зроби короткий запис умови задачі.

12. Склади план розв’язування.

13. Запиши розв’язання і відповідь.

14. Зроби перевірку розв’язання задачі.



Золотые лилии

0 коммент.:

Дописати коментар